Saturday, March 10, 2012

Happy Holidays.

Selamat Bercuti Pada Pelajar Sekolah. Manfaatkanlah cuti ini dengan sebaik-baiknya. Bukan senang nak dapat cuti. Nak kena harungi dulu UP1. Huahuahua. Cakap pasal UP1 ni, aku dah habis exam masa hari Khamis tu. Masa exam Akaun aku menanti detik penghabisan peperiksaan itu dengan sabar. Ehei aku jawab akaun untuk 30 minit je. Lagi 1 jam aku manfaatkan dengan termenung lantas ke tandas lantas tidur. Lantas aku tak tahan terus hantar awal lantas aku pun dapat balik awal. Yo yo yo. Hahaha. Lagipun aku dh dapat beberapa markah untuk exam. So far boleh tahan sbb subjek sains tak dapat lagi. Takdalah aku bersedih sangat. Hahaha. Cikgu nak bg tp muahaha aku tak nak, aku tak nak spoilkan cuti aku. Aku nak hargai detik-2 cuti ni. Seperti sekarang ni, nampak tak konon nak hargai.


Ok this Sunday, ye esok aku nak pergi Langkawi. Weee. Aku pergi dengan amira dan shadah. Ye, kami 3 org je. Tak percaya? Huhh. Percaya tak tahu lah. Sebenarnya ikut apa tah, aku pun tak pasti. Yang penting aku dapat pergi. Doakan keselamatan dan kesejahteraan serta kebahagiaan aku sepanjang aku di sana. Cehh.


Terasa siot aku dengan kata-kata kau. Ye lah aku bukan ketua yang happening, yang tak kesah kalau tak bertugas, yang suka buat orang gelak but i try my best. Ye, aku tahu ketua yang lepas lagi baik, but please lah appreciate aku. Aku bukan nak pun jadi ketua tu. Menyusahkan je. Buat sakit hati je. Lagi best duduk satu group dengan Amira. Aku mmg bukan yang dapat menceriakan kau setiap masa dalam kump tu macam ketua kau yang dulu. Aku tak suka dibandingkan duh. Positive. Jadikan diri kau lagi baik Izyan. Ubah. Be the best. Try your best. InshaAllah.


Okay that's all kot. List for homework :

1. Bahasa Melayu - karangan - komsas -ucapan untuk ULBS
2. Akaun - Bab 1-3
3. Addmath - kertas kerja - pembetulan
4. English - kertas kerja


HELLO MARCH. HELLO HOLIDAYS. HAPPY HOLIDAYS PEEP

No comments:

Post a Comment