Tuesday, January 3, 2012

welcome to school :D

assalamualaikum. ehem esok sekolah. kau tak rasa ke bahangnye. aku rasa. aku dapat rasa esok pepagi masa perhimpunan tunggang langgang sebab masing-2 nk cerita masa cuti diorg buat apa. sama arh mcm pengawas. eh ! eh! eh! kene bash sesia je aku hidup. hahaha. eh pengawas pun seperti budak biasa je tau cuma dia ditugaskan lebih sikit berbanding murid biasa. murid biasa pun kebanyakannya ANTI pengawas ni. tp...... kebanyakan yang Anti pengawas ni tergolong dlm golongan yg Suka tak mematuhi peraturan sekolah. bila pengawas report cg mula kau nk memarah pengawas tu. bro, rasional sikit. pengawas ni cuma melaksanakan amanah. biarlah di hukum di dunia, berbanding di soal di akhirat. di hukum di akhirat. seorang pengawas besar amanah yg dia kene pegang. kepercayaan seorang guru kepada pengwas ni besar. eh sorry over cerita pasal pengawas. Hahaha. kdah.




btw, semangat nak naik sek. bg ucapan sikit kat cg. cehh takdalah. gambar kat library sek -,-'




esok masa perhimpunan masing-2 dgn cerita masing-2. 'wah kasutkau' 'wah baju kau' 'wah bag kau'. wahwahwah. esok confirm-2 lah kan kene sound pepagi buta dengan cikgu. beratur 'kak long' dh bpe tahun sekolah tak reti bahasa nak beratur. kbye -,-' tutup cerita. so, esok pagi mulanya orentasi form 4. aku dgn bestnya akan membawa pencil case and note book. bukan laptop ye tp buku catatan/buku nota. buku pun aku tak beli lagi. aku memikirkan bertapa 'sengalnya' aku nk beli masa orentasi. ye lah nanti aku balik bwk bag berat-2 tp alangkah untungnya budak lain bwk bag dgn wah senang hati. k takpe. tak lama pun kan -,-'.



so, what ever it is. aku dh rasa sangat 'besttttttttt' nak sekolah esok. last but not least 'goodluck to all PMR candidates, SPM candidates' i wish you all the best. try your best. make your parents proud <-------- ucapan ni ala-2 aku ni mcm dh lepas semua tu. k. aku baru lepas PMR je. k.


ehem, assalamualaikum. hye senior. hye junior. hye teacher. hyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. grr -,-'



No comments:

Post a Comment