Wednesday, January 4, 2012

berpisah demi masa depan masing-2

assalamualaikum


sokay harini bermulanya orentasi bg pelajar form 4. rasa best takda. rasa excited adalah sikit. k. aku actually tak nak cerita pasal orentasi. okay actually aku sedang bermasalah memikirkan kelas apa yg nak aku ambil pada tahun ni. rasa sebak pun ada kadang-2. yeah. aku pun akan berpisah dengan kawan-2 'rapat' aku. mungkin ini jalan yg terpaksa kami tempuh. cehh mcm tak jumpa kan. tp aku akan rindu saat kita dalam kelas mcm mana. saat kita duduk 1 meja then cerita masalah sesama. rindu semua tu. takpelah. masin-2 ada minat masing-2 kan. aku di sini doakan yg terbaik buat korg semua. cehh. hmm, aku dah buat keputusan muktamad, aku akan ambil 4st2. subject yg aku akan ambil fizik, kimia, biologi, prinsip akaun,s ejarah, bahasa melayu, agama, matematik, matematik tambahan dan bahasa inggeris. sikit bukan? 10 subject. kalau st1 9 subject kerana prinsip akaun tidak ada di st1. so, aku rasa aku boleh bawa akaun tp yg jadi masalah dalam kepala ni biologi. ape tah masalah biologi ni dgn aku. hahaha. dah tak boleh nak drop. woii bakar juga. semua wajib ambil. aku okay. aku cuba. kalau kita cuba , kita focus, kita positif insyaAllah semua tu akan jadi mudah. believe yourself izyan. study study study. tak payah nak main-2 lagi. okay.





so, goodbye gang. i wish we will sit in one class like what we do before. we get fun, we get laugh together, we get our drama in class and we get our loving there. ptuih! hahaha. but since you guys have your own ambition, we have to seprate with each other. like seriously aku akan rindu semua tu. cehh mcm nak pindah sekolah kan aku ni. padahal tak satu class je pun. shi......... k. goodluck buddies. belajar rajin-2. jgn nak main-2 sangat. argh sebak rasa. sebak sangat. ttbe je rasa mcm ni. haish. assalamualaikum





aku cuma nak cakap. jaga diri. hahaha. kbye :'D

No comments:

Post a Comment