Wednesday, January 11, 2012

busy 'rasanyalah'

assalamualaikum.

ikutkan jari malas nak menaip, ikutkan hati nak tulis blog panjang-2. haha. lebih baik aku buat kerja kursus sivik lagi baik kan. haha. k. now, sejak dah belajar ni, jadual padat sangat. dengan urusan latihan rumah sukannya. aku tahu semakin dewasa semakin malas nk bersenam.k peduli apa aku. mula-mula ni hw tak pernah aku postpone. muehehe. dapat haritu, haritu jugak aku siapka. rajin kan? ni bukan sebab rajin ye ni sebab masa. aku fikir ye lah if aku postpone hw tu akan jadi berlambak en. sabtu ahad aku kene settlekan en. lepastu masa nak study bila. haha. ni yg sedang bermain dlm kotak fikiran aku. now, kerja sek yg pertama essay. phew. cg suruh buat 2 page je. woahh senyum je aku dengar. kalau miss amnah 2 page and more. thanks teacher sebab dh latih saya buat essay pepanjang so takdalah sy loss idea nak buat essay. muehehe.


sejak naik upper form semua dh berubah kan. apetah lagi duduk blog G. aku tak suka lah duduk blog tu. kenapa tah aku tak suka. keadaan or what. mmg tak suka lah. nk pergi lab kene lalu kelas form5. mmg lah diorg takda buat pape pun en tp aku tak suka lah. haha. cett. sepanjang duduk blog G tu, aku jarang jumpa cg lower form yg ajar aku dulu. entah kenapa rasa rindu datang. apa masalah tah aku ni. hahaha. duduk dlm lab semua tak kene. mengapa. apa masalah aku ni. sedih kadang-2 rasa. aku mcm seorang yg sgt pendiam bukan org yg suka ckp mcm aku lower form. semua ni berkaitan dengan keadaan or kawan? ofcourse kawan. k takpe. aku dh rasa kepahitannya. kita still boleh jumpa kan :|


aku dapat rasa pergi lab jalan sorang-2. pergi rehat jalan sorang-2. untunglah kalau ada teman. tu pun kdg-2 kot. aku yg pergi kat diorg jalan sesama. nak buat mcm mana. kdg-2 keadaan ni yg buat aku rasa tak nak belajar. ape lah kan. aku tak patut buat mcm tu. aku cuba jadi yg terbaik. aku rindu sangat semua tu. mungkin aku sorang je kot rasa. senyuman, ketawa aku mampu buat bila kita jumpa masa rehat. masa kita balik. tu pun kalau jumpa. jadual masing-2 lain-2 kan. dlm kelas aku tak pun mcm tu. ketawa pun kalau keadaan tu kononnya lawak kan. kalau tengok cg lama ajar, rasa sebak pun ada. haha. kita hanya jumpa 20 minit sehari. sangat beza. dulu kita jumpa 7 jam sehari. petang kita jumpa lagi. ada lah dlm 10 jam bersama dlm sehari tu. bezaaa sangat.


k la aku taknak cerita sedih-2 ni. tp rasanya aku tak mampu nak tahan. muehehe. ketawa kan lagi seronok. HAHAHAHAHAHA. k over sangat. i don't think i'm gonna happy this two years. tp mana tahu mula-2 je kan. insyaAllah lama-2 ok. kalau nampak aku over gelak-2 masa rehat, tu mmg masa aku gelak puas-2. sebab dlm kelas aku tak dpt gelak. serious je memanjang. bosan jugak kadang-2. k. aku akhiri post ni kat sini je lah


assalamualaikum

No comments:

Post a Comment