Monday, January 16, 2012

laaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh



ehem, nowdays people always change. muehehe. k ttbe. ok secara jujurnya aku tak suka orang hindarkan diri dia dari aku. aku macam nak hindar diri aku ni jugak dari dia. aku tak boleh. yeah it's me.HA HA HA.. please, sekarang ni pun dh jarang nak contact aku. aku je nk contact kau. apa masalah sebenarnya ni?kau jauhkan diri kau, kau hindarkan diri kau semua tu buat aku sakit hati. ye, aku tahu kita dah tak 1 kelas. pembelajaran pun lain-2 tp tu bukan alasan kita tak saling menyapa. aku tak nak benda ni semua terjadi, sebab apa? ya sebab kita dh bina ukhuwah yang berpanjangan selama ni.kita dah lama kawan kan. takkan baru 9 hari berpisah dh jadi mcm ni? aku tak suka lah. aku lemas. dan semua ni buat aku tak focus. aku asyik fikir yg bukan-2 je. so, better kita mcm dulu, dan aku semangat nak belajar dan sentiasa berfikiran positif. haish. takpelah. mungkin, ada sebab kau buat semua tu ! listen! aku tak nak kau jauhkan diri kau dari aku sebab apa, YA SEBAB AKU PUN AKAN TURUT SERTA JAUHKAN DIRI AKU DARI KAU! tapi aku tak nak sebab ya still aku pun ada perasaan sayang dekat kau. lama-2 kawan confirm ada perasaan syg. whatever it is, aku akan cuba dekatkan diri aku kat kau even kau jauhkan diri kau dari aku. orang main kasar kita main lembut baru okay. ingat ! UKHUWAH FILLAH :')

No comments:

Post a Comment