Sunday, January 22, 2012

happy holidays :)

tak semena- mena aku terasa dengan apa yang dia cakap. dia cakap pasal aku ke or dy ckp pasal org lain and that things yg dia cakap tu ada kaitan dgn aku. bermain dalam kotak fikiran aku sekarang ni. kalau aku ckp balik sama je lah kan aku dgn dia. takda bezanya so, better kita senyap, muhasabah diri, betolkan apa yang salah. masing-masing ada pendapat masing-2. tp kau tak perlu judge org tu better kau perbetulkan kesilapan yg dia buat. kita nak tegur orang, tegur perlahan-lahan. ni tak, kau hembus org tu. biar lah dia rasa nikmat sambil dia dpt betolkan kesilapan yang dia buat. kita sebagai pembetul, jadilah pemerhati. if, tak jalan jugak, kita ikhtiar benda lain. tak salah kan?



cuti ni seboleh bolehnya aku nak spend time dgn family for sure lah kan. spend time dgn hw lagi lah detik paling manis sepanjang tahun kan. so, aku dengan gembiranya akan spend time dgn hw sepanjang cuti ni. hw sikit je pun. tak payah nak gelabah sangat. to the list first okay :

1. biologi : nota bab 2 dan latihan kertas , esei
2. math : latihan kertas
3. addmath : latihan kertas, dalam buku teks
4. bm : sinopsis novel melunas rindu *aku tak habis baca lagi
5. sej : 3 soalan esei
6. bi : baca novel and prepare untuk oral


okay sikit bukan. mmg sikit kan. tak payah nak risau sangat. if aku focus 2 days boleh siap semua ni. erm, but now, aku mmg tak sentuh ape-ape lagi. ye lah aku dh mindset dh 3 hari aku nk bercutiii selebihnya baru aku dating dgn hw-2 ni. so, aku dh cuti 2 hari. esok last day aku cuti. so, selasa aku akan berasmara dan berkasih sayang dgn hw-2 ni semua. hebat bukan. yess. saya hebat ! konon! 

abang aku the big brother one ada dekat rumah ni kan. so, apa lagi, pau lah dia belanja makan kan. hewhewhew, nk pulak dia belanja aku. ciss takpe takpe. and for sure lah kan aku tak dpt asrama. so, aku terasa pilu sbb tak dpt asrama. aku mmg nak pergi. because of aku rasa aku mcm dh buat seseorang tak senang dgn aku. aku nak lupakan segalanya. bayangkan lah en, sikit-sikit aku nak tgk dia. ptuih. pernah lah sekali tahan tp apakan daya aku cuma manusia yang lemah. haktuih. so, i have to go now. see you later. happy holidays guys !!  :D assalamualaikum

No comments:

Post a Comment