Saturday, January 28, 2012

Holidays *game over*

ehem, cuti sekolah anda anda semua macam mana? sudah bersiap sediakah segala peralatan sekolah, buku dan baju sekolah anda. Tidak lupa pada homework anda yang sikit lagi senang bagai kacang di kupas-kupas. Bagaimanakah perasaan anda semasa cuti ni? Apakah yang ada dalam kotak fikiran anda sewaktu anda sedar cuti sekolah akan habis kurang dari 120 jam lagi? Sudahkan anda bersedia? Untunglah sekolah lagi. Hoho


Kami gembira dengan cuti sekolah kami dengan homework kami dengan aktiviti kami

Semua itu dusta belaka. Hanya aku dan Nabila sahaja sangat enjoy cuti ni. Apa yang kami buat pun kami tak tahu sehinggakan kami sangat seronok. Bila dah keluar berdua bercadang nak ke satu tempat sahaja tapi apakan daya kami yang kuat merayau ni sampai ke air papan sudah kami teroka dengan bertemankan motor. Jadi Rempitzzz. Huhu. At least, kita enjoy sepanjang cuti ni. Kenapa aku sangat rajin update blog pada malam ni, sebab homework aku dah siap dan aku rasa nak cakap dekat semua orang homework aku dah siap dan aku rasa sangat loser dan bangang kot -___-V. 


Aktiviti sepanjang cuti ni tidak begitu riang sangat tapi keseronokan tu terasa lah. Walaupun kami tidak sempat untuk bersama-sama meluangkan masa. Eh ada lagi sorang tertinggal dekat gambar tu. Fatin T__T. Dia dapat sekolah berasrama penuh dan aku rasa sangat down masa dengar sebab dia sorang je dalam kelas aku tu boleh buat aku tersenyum dan sangat enjow ketika belajar biologi -___- hehehe. Fatin listen to me : aku redha kalau kau pergi. Jaga diri kau kat sana. Jangan lupa saat kita bersama dalam kelas tu. Dari form 2 fatin kita asyik duduk sama. Tiba-2 form 4 ni dapat duduk kejap then kau pergi tinggalkan aku. Aku memanglah sedih tapi kalau kau pergi banyak kebaikannya fatin. Takpe aku boleh survive sendiri. Berteman kenangan kita bersama. Eh sedih nya tetiba. Tapi alangkah bahagianya masa aku dengar kau cakap kau tak nak pergi. Tapi fatin, kalau kau pergi kau akan jadi lagi baik dari sekarang. Aku tak cakap kau jahat, kau baik tp kau akan jadi lebih baik. Kalau aku tak bg kau pindah sekarang tetap juga bulan 6 kau akan tinggalkan aku. Berhijrah ke negeri orang. Herm, jangan risau aku disini. Oh mcm dia ni risaukan aku je kan. Sedih. Simpati :\


Homework dah siap. Apa lagi aku nak cakap ni. So, ada lagi berapa jam kan, so aku akan spend time dengan laman sosial yang aku dah register. HAHA. Oral punya speech aku tak cari lagi. Novel aku tak baca lagi. So, what can i do now! Noob punya soalan. Dah lah aku nak kemas-2 bag,gosok baju sebab esok kan.... eh malu lah aku nak cakap esok ada apa. HAHA. Cambangang. Erm, Welcome back to School. Belajar rajin-rajin ya adik-adik semua. Saya doakan yang terbaik buat anda semua. Saya rindu kenangan di sekolah. Saya harap adik-adik semua menikmati lah alam persekolahan ini dengan seronoknya. *lawak hambar* Selamat Malam. Assalamualaikum Ya Jamilati Sodiqoti Sekalian ;)

No comments:

Post a Comment