Sunday, January 1, 2012

it's 1.1.12.

assalamualaikum. first at all


happy birthday to me
happy birtday to me
happy birthday to izyan
happy birthday to me :D


aku tahu perkara ni mcm tah pape. eh biarlah. ok harini hari kelahiran aku. aku tak tahu lah nak ckp apa. entah apa aku rasa pun aku tak tahu. sebab 1.1.12 tepat jam 02.30 aku mengalirkan airmata yang pertama tahun nie. eh bukan air mata kegembiraan malah air mata kesedihan. k la biar lah itu menjadi satu pertanyaan. biarlah. aku redha. takpe. 


k dh 3 hari aku takda kat mersing. aku berada di johor bahru bersama amira,nabila dan soraya. ya kami bukan nk celebrate tahun baru sesama malah nak menghabiskan masa. err. kami berjalan dari tengahari sampai ke malam. kemudian sambung bersama keluarga malam ke pagi. ni sangat lah memenatkan tp ini sangat besstttt. ya. aku takda mood nk menaip pepanjang ni. later lah aku cerita.







ehem. welcome back to school. buku tak beli lagi. ape je yg saya nk perkatakan. eh. k bye -,-' 

1 comment: