Tuesday, December 27, 2011

sekolah ;)

assalamualaikum :|

ehem actually saya takda idea nak update pasal apa. arh apa yang saya nak bincangkan hari ini pasal sekolah. saya bukan rindu sekolah mahupun kelas apa untuk next year begitu juga cg apa yang akan mengajar. saya cuma nak cerita pasal persekolahan saya selama 3 tahun. yelah next year pun saya dh jadi upper form dan saya rasa hahahahahahahahahahahahahaha bila nak spm -,-' arh saya tak sabar nk spm sebenarnya sebab apa saya pun tak tahu. mungkin sebab nak kahwin awal rasanya. ok boooooooooooo. arh peduli apa saya malah saya rasa secure gila kalau kahwin awal ni. eh saya nk cerita pasal sek bukan kahwin.


sepanjang 3 tahun aku sekolah di sekolah men ni, mcm-2 pengalaman yang aku dapat rasa. banyak juga drama yang aku kene hadapi. drama paling yang berjaya buat aku menangis selama 3 hari masa aku form 2. arh aku bukan jenis suka nangis-2 tau. kalau aku dh menangis tu aku sangat terluka. ha. bagi aku kisah pahit ni paling diingati.eh eh eh terlari lah. ok saya. ye. actually aku nk tulis saya td tp ye la saya ni tak biasa ber'saya-2 ni then saya pun malas nk tekan backspace so, saya go on je arh ae. eh gedik ttbe saya rasa. booo. masa form 2 tu saya rasa ha ni lah dugaan paling mencabar. masalah persahabatan. ha. sapa yang tak pernah rasa tu mmg best lah persahabatan korang. tp... saya rasa tak best arh tak da klimaks dlm drama. sangat bosan. k. maaf-2. gaduh-2 biasa kan. bpe hari je tak tegur then tegur. alaa biasalah. kami dh mcm adik beradik ye. bila parents takda, ha mulalah duduk rumah orang tu. tidur. masak sendiri. kan best gilos. bila lah nak rasa mcm tu. saya tak pandai masak sangat tp kalau duduk rumah dengan saya takda arh sampai kebulok. boleh lah.



saya ni takda bestpreng lagi. tapi kawan rapat ada arh. sapa nk jd bestpreng porever dengan saya ni kan. simpatinya lah. eh ttbe saya takda idean nak taip apa. ha. semenjak cuti sekolah ni saya jarang betol contact kawan rapat saya. kdg-2 rindu juga kat diorg ni. tp takpelah saya pendam je sebab next year tgok muka diorg lagi. eh eh eh eh. janganlah marah ! saya tak rasa saya dapat sekolah berasrama penuh integrasi jempol next year. masa saya mohon tu saya excited tp lepas dh keluar result saya rasa eh saya rasa mcm sedikit sedih mengenangkan perkara yg saya lalui dekat sek ni. saya minta-2 dapatlah tp kalau tak dapat saya redha. saya masih boleh senyum eh ingat senang ke saya nak tinggal orang yang saya selalu intip dia dekat sek. saya selalu tgk dia time saya free masa dekat perhimpunan. saya selalu cari dia bila saya lalu dekat toilet belakang. masa saya duduk surau saya selalu tunggu dia tapi dia jarang betol datang surau. eh.


saya tak tahu kenapa saya begitu suka tengok dia. mungkin personaliti dia buat saya rasa nak jadi mcm dia. eh.alah kang ckp byk-2 dia perasan yg saya tengah ckp psl dia. eh saya tak kesah dia tahu tapi saya malu arh. nasib baik saya dh delete post-2 saya dulu. semua cerita pasal dia. eh eh. berani kan saya. dah. next year saya dh form 4. ha. tak terkejut pun. saya pun dah 'BESAR'. HAHA -,-v lagi 5 hari arh birthday saya. aww saya terharu arh. cambodo je. HAHA. saya dh nak ambil lesen motor. wewiit. saya pergi sek naik motor. cehh tu pun kalau saya sek smksm lagi lah. argh saya takda mood lah nak taip apa. jadah lah kan. k la Salam Alaik.


saya sangat rasa post saya ni mcm bOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO............................ la

No comments:

Post a Comment