Friday, December 23, 2011

tiada kejayaan tanpa kegagalan.

assalamualaikum. cehh tittle sangat booooo.

yeah, aku dh kata akan post pasal result aku kan. tp aku kata malam semalam kan. so, aku tak post malam semalam kan. sebab aku malas kan. aku nak tengok cita tv4 semalam an. yg sorry to say eh. sorry to say. HAHAHA -,-'

alhamdulillah wasyukurillah padamu Ya Allah :)

yar, maybe dah ada beberapa orang manusia dah tahu psl results aku. yeah. actually aku pun tak sangka aku dapat keputusan yang mcm tu. ye lah masa trial pun aku dapat berapa je. teka lah teka lah. aku dapat straight B k. 8B takda A. kau rasa tak ke'frust'an kat situ :\ ha. sangat. aku tak bgtahu pun mak aku pasal trial aku dapat berapa. ya, kau rasa 8B sangat membanggakan ke? bg aku bolehlah. dah 3 tahun aku belajar, baru first time aku dapat straight B. masa trail pulak tu. haishh. HAHA' lepas dari trial tu aku insaf kejap sebab cg-2 pun byk bg tazkirah kan. yeah. lepas trail tu aku terus dpat duduk dpn. sebelum ni aku duduk belakang. tp takda lah belakang sangat. tak sampai pun belakang. tengah pun tak. belakang tp tak sampai belakang. eh faham-2 kan  je lah sendiri. ha. lepas trail cg math suruh duduk depan. depan meja cg pulak tu kan. tak leh main-2 sangat. kang cg marah sapa malu. >.< aku juga. tp aku selalu main-2 waktu math -,-' yeah lepastu kene cubit pipi. arh merah k merah pipi aku. sakit -,-


lepas trail tu aku belajar lah betol-2 sikit. sikit je lah. aku pun duduk dengan golongan yang bijak pandai. jadi aku rasa terasing duduk situ. aku rasa ada compete dekat situ. dan paling malang sekali aku tak dapat tidur waktu agama. grrrr ! k tak, aku dh insaf nk dengar je cg ajar agama masa tu. tak nak dh main-2. tidur. mata besar je even aku sangat mengantok. tahan je. nk menguap pun tahan. last-2 menguap tp tutup mulut. kau paham ark mcm mana? huhh.. so, alhamdulillah berkat beberapa minggu selepas trail membuahkan hasil yang baik. aku dapat 7A1B. ya, maybe tak cukup cemerlang lagi tp it's something yang aku rasa Ya Allah, terima kasih. daripada 8B ke 7A1B. sangat besar perubahannya. masa aku dengar nama pelajar straight A's kene umum, aku tak rasa nama aku ada kat situ. entah kenapa. aku rasa ada sub yg buat slek dengan aku. yeah firasat aku mmg kata ya. sej sangat slek. dari aku form 1 sampai form 3 aku tak pernah dapat title A for sej. sangat. aku just target for 6A2B, sebab aku tak yakin dengan ekonomi rumah tangga aku iaitu KH. apesal tah tp alhamdulillah A for that subject.


perjalanan masih jauh ;)


so, after this aku kene banyak membaca lagi untuk sejarah. dulu bolehlah main2 dri awal, naik form 4 ni masa orentasi je boleh main-2. lepastu, focus k focus. ya, maybe aku amek sn tulen. so, kepada semua guru kalau-2 adalah cg yang terjumpa blog saya ni, then baca. saya mengucapkan ribuan terima kasih di atas segalanya. segalanya. moga Allah sahaja yang dapat balas apa yang cg telah lakukan buat saya. maafkan segala salah silap saya.


kepada pelajar yang lain, it's okay. there's another important exam that must we face. ya, exam sebenarnya. ha. kepada pelajar straight A's, aku mengucapkan tahniah ya. you all mmg terbaek (y). to my bestie salwa, tahniah wey. i know you deserve it. ;) k bye. sorry lah kalau sangat panjang -,-' so, mak aku pun dh sibuk ajak belii barang sek. sangat sedih ada lagi seminggu then, hello school -,-' aku pun dh beria nk lesen motor -,-' sebab ye lah penting k aku nk g mana-2. ye lah aku ni bukan jenis suka duduk rumah. :P sangat tipu.

okay lah assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment