Thursday, December 22, 2011

thursday :)

assalamualaikum. yeah sekarang menunjukkan pkol 2.00 a.m. sekarang ni hari khamis. kau tahu ada apa dengan hari khamis. yeah sure jap lagi aku nk pergi amek result. aku sangat berdebar. macam2 lah rasa. hmm, tp aku okay kan je diri ni. mungkin semua dah tidur rasanya. aku still mengadap pc ni. serious tak tahu nk cakap cane. insyaAllah aku akan update malam nanti. insyaALLAH aku tak janji ok. ni pun sebab aku kata aku nk update lagi kan tadi. sekarang ni rasa ok sikit lah. tak tahu lah kenapa boleh rasa canni. maybe sebab dh minta maaf dekat parents kalau2 terpaksa mengecewakan mereka lagi tp aku taknak. aku taknak lihat airmata mereka. hmm. anak mana nak lihat ibu bapa mereka sedih.


k la aku akhiri post aku di sini. nanti akan di susuli post pada lain waktu. di kesempatan ni aku nak minta maaf jika aku ada buat korg terasa hati malah terkecil hati dengan aku. aku bukan manusia yang sempurna untuk memuaskan hati semua pihak. wish me luck. bismilahirrahmanirahhim :)

No comments:

Post a Comment