Wednesday, December 21, 2011

a day :)

assalamualaikum.


yeah. hari ni hari apa? hari ni hari rabu. esok hari apa? esok hari khamis. esok ada apa? yeah betol esok ada cerita biar mimpi sampai ke bintang. 0,0. k jangan marah. esok result pmr keluar. arh bestnye bestnyee bestnyeeeeeeeeeeee. huhh. merepek. berdebor debor. dup dap dup dap dup dap. dupdupdupdapdapdap. ha. bunyi apa tu? bunyi jantung berdetup. err, berdetup ae? hihihi. geli hati aku ketawa hihihihi. lalala~





I'M JUST A GIRL WITH BIG DREAMS 

ehem. usah ditanya apakah mimpi yang aku inginkan. cehh. sudah geharu cendana pula. aku tak tahu lah nak cakap apa lagi. hanya aku dan Allah sahaja yang tahu perasaan ni mcm mana. apa yang ada dalam hati ni. apa yang aku rasa. dah berkali kali aku cuba menghiburkan hati sendiri dengan menyanyi, melayan perasaan bersendiri di dalam bilik juga menyibukkan diri dengan mengetext dua orang dalam 1 masa. semuanya bersifat sementara. yeah. hanya sementara. sudah banyak kali aku cuba tapi bersifat sementara. aku mem'busy'kan diri ini dengan menyediakan minuman buat ayah, menyidai baju, bermain computer game. bermacam kerja yang berfaedah serta tidak berfaedah aku buat tp semuanya sementara. hanya hilangkan perasaan resah buat sementara. 


doakan kejayaan aku esok. moga-2 rezeki menyebelahi aku. tidak lupa untuk pelajar tingkatan 3 yang lain. goodluck. :) kegagalan dan kejayaan perkara yang tak pernah lari daripada sesebuah peperiksaan. pohonlah doa :) ya. malam sikit aku update lagi. tu pun kalau aku rajin serta dah tak boleh tidur. mana tahu harini aku nk relax my mind tidur awal tanpa memikirkan hari esok. eh tak mungkin rasanya aku nak tidur awal. aku akhiri post aku di sini. assalamualaikum. jumpa lagi. 


izyan najwa



No comments:

Post a Comment