Tuesday, December 20, 2011

2 days

assalamualaikum.. ehem. as usual, sebagai pelajar lepasan PMR ni dah semestinya berdebar menanti keputusan PMR yang akan di umumkan pada khamis ni. aku tak tahu apa perasaan aku sekarang ni. gembira, teruja, sedih, terharu, kecewa dan bermacam-macam lagi lah. baru aku tahu lah rasa jadi budak yang tak lama lagi akan memegang slip keputusan PMR. bayangkan betapa terharunya aku. K :|




perasaan aku sekarang ni. HAHA. k tak lawak ;)


cuak? ehem. sapa yang tak cuak. countdown lah kita lepasni ye. 2 hari lagi. perasaan tak tahu nak cakap apa. duduk sikit teringat result. baring sikit teringat result. tgk pc sikit teringat result. balas text dengan kwn semua sebut pasal result. yeah. aku rasa bukan aku seorang je kot mcm ni. semua pelajar tingkatan 3 pun ada perasaan mcm ni. cehh. tiada apa yang aku dapat ungkapkan. yeah, selama ni pun aku tak pernah nak bagi senyuman kegembiraan buat ibu aku. yeah. result UPSR aku berapa je. tp aku bersyukur. Allah dah menyusun yang terbaik buat aku. perjalanan yang baik buat hambaNYA. so, PMR ni kalau boleh, aku nak buat parents aku senyum. aku nak diaorang tahu selama ni aku dh berusaha sehabis mungkin. mungkin tak nampak sangat aku study. balik on facebook je keje. *dulu takde twitter, so facebook je lah* then, malam baru buat hw. lagipun tusyen. balik penat aku terus tidur. :'| hehe. k kantoii -,-' kadang-2 hw tak siap. esok mula gelabah curi-2 buat hw. apa nak jadi lah kan. aku akui. aku bukan pelajar yang baik. pelajar yang tak selalu siap hw -,-'. tp aku tak pernah ponteng class petang. jap aku fikir. ha. seingat aku tak pernah lah. kau berani lah ponteng class petang, balik kene marah dengan ayah aku. 

k, aku saja nak sedapkan hati ni cakap pasal class petang. aku saja ja. ha. aku tahu kau orang dh muak dah. k la, dah azan isyak tu, mohleh kita solat. ehem. lagi 1 aku dah ambil majalah sek tadi lah. ada lah juga gambar aku. HAHAHA. mestilah ada. cuiii. tapi semua mcm errrr -,-'. takpe. aku suka :) hihihihi. assalamualaikum :)


wish me luck guys :')

goodluck to all PMR candidates for this thursday ya :)



with love, me izyan najwa

No comments:

Post a Comment