Friday, December 16, 2011

annoying

ehem. happy friday peeps. kalau korang rasa nak teruskan pembacaan sila lah sebab post aku kali ni sangat panjang kot dan sangat annoying rasanya lah. tak payah baca pun takpe :)

kau teka lah aku amek ni kat mana? haha

yes correct. kat air papan, mersing. ha. yang putih tu bangau. k aku tahu aku yang kau tahu. bangau ni haritu dia buat ceremony kot kat air papan tu. berkumpul ramai. ye, nk cari makan. ok aku tahu ayat aku mcm tah pape dan aku saja ja post mcm ni sebab aku nak buat post aku jadi panjang biar kau rasa annoying gila lepastu kau pg blog orang lain lepastu yeah aku perasan. mcm ada je yang baca. lalalalalala~ sekarang ni bukan cerita bangau yang aku nak ketengahkan tetapi isu sekarang ni annoying. bahasa melayu nye menyakitkan hati/ gangguan setelah aku merujuk kamus dwibahasa oxford fajar. ha. kemain an aku. 

annoying. yes. aku rasa diri aku yang sangat annoying sekarang ni. okay lately aku tak tahu kenapa aku rasa semua orang annoying. hahaha. bangang an. ye lah nk di luahkan di twitter sekarang ni aku tak berapa nak berani. tak nak sakitkan hati orang.cehh konon kan. yes. disebabkan followers aku dah lebih limit. maksud aku kadar yang telah aku tetapkan, jadi aku rasa sangat tak selesa. haha. aku hanya tetapkan 30 orang je yang follow. eh aku following 48 orang jadi aku rasa mmg lebih lah limit yang akan follow aku juga. ok sekarang ni aku bkn nk kira statistik jumlah follow sekarang ni. aku tak suka yang follow aku ramai. seriously, rasa tak selesa. kalau aku following ramai takpe sebab yang aku following tu aku berminat dengan dia. sila terharu pada sesiapa yang telah di follow oleh aku. means aku suka cara dia, aku suka attitude dia, aku suka cara perwatakan dia. ha. dah. hentikan puji memuji ni. tak memasal lagu siti nurhaliza keluar.

semua ada sifat annoying ni. yes orang tu juga ialah aku. aku akui. annoying pada semua orang. kadang-2 rasa over gila. ckp mcm yakin padalah haprak takda. yes semuanya bertindak mengikut suka je tanpa memikirkan perasaan orang lain. ha. kita nak tegur orang, kita kene tengok diri kita dulu. dan ye sekarang ni aku tengah ubah lerni.cakap je an tapi 0% pun tak pernah ubah. okay fine! tapi kau tak payah lah nak tulis status kau kutuk aku. kau nak apa sebenarnya? pernah ke aku kutuk kau? tak pernah. sejak kau cakap mcm tu aku dh benci dengan kau. ha. orang yang penah aku sayang now telah jadi orang yang aku benci. aku tulis status tak pernah aku tujukan buat sesiapa. tak pernah. hanya renungan untuk diri sendiri. sekarang pun jarang sangat aku update status dekat facebook tu. baru update sikit dh kene cop bajet bagus! hahahahahaha. tak sangka yang aku ni sebenarnya bajet bagus. yes bajet ! 

sesi luahan perasaan tamat* 

yes judge people is a routine of others people. sesetengahnya lah. ha. ok aku sangat rasa post aku ni annoying sampai orang baca pun rasa mcm hek eleh. okay okay okay. i'm sorry. so, dengan kesempatan ini, saya dengan berbesar hatinya menamatkan penulisan saya di sini. ok. bye. btw, maaf kalau ada yang tersentap ke kat sini, kalau ada k. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment