Tuesday, December 13, 2011

persoalan telah di jawab. wah


Assalamualaikum. memandangkan saya di tag oleh NK *nadhirah karim* jadi dengan semangatnya saya post something dengan soalan-2 yg menarik ni. ha. :D 

ok mulaaa............


THE RULES

  1. You must post these rules.
  2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  3. Answer the questions the tagger set for you in their post.
  4. Create 11 new questions for the people you tagged to answer.
  5. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  6. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
  7. No tag back!
  8. No stuff in the tagging section about ‘YOU ARE TAGGED IF YOU’LL ARE READING THIS YOU LEGITIMATELY (a.k.a TRUST, REALLY, WILL BE HONESTLY) HAVE TAG 11 PEOPLE



11 things about me

1. nama saya izyan najwa binti mohd norsham
2. saya ada family yg awesome.
3. saya akan layan orang sepertimana orang tu layan saya mungkin lebih daripada tu :')
4. saya suka buat orang gelak walaupun itu semua hanya lawak yg bg saya tak lawak.
5. paling pantang kalau ada orang judge pendapat saya. mmg tak lah lepastu saya bg pendapat dah.
6. hanya belajar apabila di sekolah. membuat hw di rumah. seterusnya revision hanya seminggu sekali. yeah. rajinkan. yeah. insyaALLAH aku akan ubah tabiat ni.
7. memerlukan kawan di saat suka dan duka. wahh
8. tak suka texting ;) prefer call. direct terus nk ckp apa. tak payah nk tunggu-2 orang tu reply. then, nk kene kerap kali tgk phone bila mesej nak masuk. blablabla
9. poket selalu kosong sebab saya bukan jenis yg berjimat-cermat.
10. suka ambil gmbar tapi tak suka masuk dekat mana-2 laman sosial. means gambar vacation ke ape ke tak suka masuk dalam laman sosial sebab mcm lak! biarlah jadi kenangan aku, keluarga, dan kawan. tak payah nak share dengan orang. *teraseke*
11. tak suka tegur orang yang dah tahu benda tu salah, dia buat juga. kalau tak tahu benda tu salah its okay, ni dh tahu then pergi buat. haish. susah nk tegur orang mcm tu*yeah luahan hati pengawas*


okay sekarang jawab soalan kakak nadhirah karim kita :) wahh.

1. apa yang korang harapkan sangat-2?:D

berharap dapat membahagiakan kedua ibu bapa.
dapat menunaikan ibadah haji dengan keluarga dan SUAMI ! hee :D
dapat keputusan yang cemerlang dalam pmr, spm, and segala jenis peperiksaan yang aku akan hadapi.

2. kalau diberi peluang spend time ngan artis,dengan sape? nak buat ape?

hmm artis? haha. yuna, shila amzah, najwa latif. nak buat apa? apa-apa je la. ;D

3. first love. siape?weeee~

first love saya. jeng jeng jeng. hahaha. entahlah. tak ingat nama dia LOL -,- *jawapan nak selamat*

4. hadiah paling mahal korang pernah fikir untuk parents?

belum dapat bagi apa-2 yang mahal lagi. mungkin kejayaan saya kelak. insyaALLAH :)

5. azam tahun baru? bagi 2 je. :D

hidup bahagia bersama keluarga, kawan, dan tetttttttt
dapat ubah cara belajar. :) hahaha

6. suka camping? kenape?

suka. sebab kenangan dekat camping lah paling tak boleh nak lupa. dapat bersuka ria dengan kawan. survive sendiri. keseronokan aktiviti jungle trekking. haishh. semuanya rindu. mula-2 terasa tak nak pergi, then bila dh pergi tak nak balik. sure ramai yg mcm tu. :)

7. suka dengar lagu apa?

macam-2. tp suka genre nasyid punya ;) hahahaha

8. minat korea? sape paling hensem n cun yek?

tak. so tak yah jawab. haha. 

9. masakan yang paling power korang boleh masak? :D

sup ayam. haha. sebab habis semua family aku makan. licin tau. dan mak aku cakap tahniah sebab berjaya masak sup ayam yang sedap. btw, tu masakan pertama aku. HAHAHA'

10. kalau boleh undur masa nak balik masa bila? kenapa?

masa sekolah rendah dulu. sebab masa tu baru dapat kawan rapat. masa tu enjoy sakan. yes masa tu masa aku darjah 6. form 1 berpisah dengan kawan rapat. terasa sedihnya. 

11. kalau diberi pilihan nak henfon atau kamera DSLR?wow ! :D

confirm DSLR. haha -,-'


okay ini lah dia soalan-2 nye. terjawab semuanya. tp sometimes terasa yg ada jawapan tak menepati kehendak soalan. lalala ~ hahahaha. okay thanks for the tag kak nadhirah :)


ok sapa nak di tag ye :) err malas lah nk tag-2. hahahaha -.- malas nk tanya soalan sememangnya. ye la jawab ni pun ambil masa 45 minit. bayangkan lah nk pk soalan lagi. cuii. kira rules tu aku langgar. eh suketi lah. hahaha :P k dah. sampai sini. assalamualaikum


before aku LUPA :)


HAPPY BIRTHDAY SHADAH ;) <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment