Thursday, December 8, 2011

ainul qalisha my babymaker. HAHA



assalamualaikum. actually aku nak bercerita pasal anak aku. yeah anak babymaker aku. haha. game ni dh popular sekarang. seronok je kan ada anak ni. *the reason why i want to marry early* hehehe. okay mari aku kenalkan anak aku. AINUL QALISYA BINTI tenenenene n_nv. HAHA -,-'



okay ni masa dia baby. ala tak boleh berdiri lagi. eee botak lagi tu. baru lepas aqiqah sebenarnya. KONON

ni lepas for the first time dia ni dh pandai berdiri. eee still botak lagi. aku mulai cemas ;D *malu pun ada*

ni dia dh boleh berjalan :) tapi sayangnya still botak lagi. then aku pakaikan dia snowcap bg cover botak dia

taraaa ;) dah ada rambut. ouch sekali tumbuh rambut. nah ! 

okay this is new AINUL QALISYA. Rasa comel pulak. HERHERHER -,-'


actually nama anak aku Ainul je tah mana tah dapat Qalisya ni. hohoho. ni nama baru dia. Ainul Qalisya. cehh.  yela Qalisya ni datangnya daripada cett. biarlah rahsia. HAHA -,-' meh kenali dia dengan Adam levine. wahahaha. ye aku minat adam levine jadi tak salah aku namakan dia ni adam levine. cett. lalala~

okay la sampai sini je la ye. hahaha. btw, thanks for that name adam levine. eh perkataan Anak Aku ni rasa mcm geli pulak nak guna. aku rasa diriku dh cukup poyo nk dipanggil umi. eeeeeee. SPM tak lepas. bukan kata SPM result pmr saya belum keluar lg ni. ttbe rasa debaran bagai air kocak di kocak kocak. melampau kan saya. yee. k already 9 o'clok now. nak berambussssss dulu. kemas rumah wey. haha. assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment