Wednesday, November 23, 2011

MALAYSIA :D

TAHNIAH KEPADA PASUKAN BOLA SEPAK NEGARA KERANA TELAH MEMATAHKAN SAYAP GARUDA. LOL

*aku tiru pengulas tu cakap je pun*




congrates kepada pemain MALAYSIA !! wewiitt



aku pun tak pasti kenapa kali ni aku mcm bersemangat tgk perlawanan nie. haha' dan banyak betol aksi yang aku rasa YA ALLAH sayangnya. haha. for the first time ayah aku tak senang duduk tengok bola nie. hahaha. me too. ape lahh. but alhamdulillah we win. mcm aku je yg main 'we' konon. masa penalti tu dah berdebar habiss. aku jamin semua berdebar. wuuu. badrol punya tendangan penalti tu tak boleh betol. dramatik masuk. aku dh tutup mata masa tu. semangat kan. yang aku tahu kalau gol ada lah suara juru ulas tu menjerit KEJUARAAN SUKAN SEA MILIK MALAYSIA !!. hahaha.


pada permulaan game tu mcm nmpk spoil skit MALAYSIA. lepas indonesia dh gol baru lahh menarik. haha. firasat permulaan permainan tu aku rasa ada benda lain ni dan yess firasat aku benar, sahih. indonesia pakai bomoh -,-' aku tengok dlm facebook ada gmbr bomoh tu tengah jampi-2. tapiii sayangnya SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA BERKUASA KE ATAS SESUATU. nothing will change when ALLAH say kun fayakun.


anyway, dh sekian lama tak menulis blog akhirnya terbuka juga hati nak menaip. yelah sejak ada twitter semua benda aku nak luah dekat situ. hahahaha :) ok readers thanks anyway kalau ada yang menjengah blog nie. as'salam



tonight 8.45 go tiger go HARIMAU MUDA :)

No comments:

Post a Comment